Czego dowiesz się z tego szkolenia?

Być może pierwsze próby kontaktu z wybranymi sieciami handlowymi już masz za sobą... Pisałeś, dzwoniłeś, ale nie otrzymujesz odpowiedzi? 

To szkolenie jest właśnie dla Ciebie!

Dowiedz się:

  • Jak wygląda struktura Działu Zakupów Biedronka, Rossmann czy MediaExpert?
  • Kto powinien pierwszy zaproponować ceny zakupu?
  • Co to jest fiszka kodyfikacji produktu?
  • Dlaczego sieci handlowe audytują swoich dostawców?
  • Jak sprawdzić czy moja firma przejdzie audyt?
  • Ile MB maksymalnie może mieć oferta, żeby nie została zablokowana?
  • Jakie informacje powinny znaleźć się w pierwszej ofercie?
  • Na czym polega listing i de-listing produktów?
  • Co to jest prawo zwrotu produktu?
  • To to znaczy wsparcie Sellout?
  • Co przekonuje kupców do wyboru konkretnej oferty?

To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli...

To szkolenie skierowane jest do firm,  które chcą nawiązać współpracę z sieciami handlowymi.


Zapisz się, jeśli należysz do grona:

- właścicieli marek

- producentów

- dystrybutorów

- importerów


PREZENTUJE: 

Tomasz Szacoń

CEO www.kanalnowoczesny.pl

W ciągu 13 lat współpracy z polskimi sieciami z elektroniką takimi jak MediaMarkt, MediaExpert, RtvEuroAgd, X-Kom, Neonet, MaxElectro odbyłem dziesiątki spotkań z kupcami i wysłałem setki ofert. Wiele z nich niestety nie zyskało odpowiedzi. Wiele razy pytałem osób pracujących w centrali, jakich błędów unikać. W toku nadchodzącego wydarzenia, pokażę Ci błędy, które powiela mnóstwo firm, rozpoczynających swoją przygodę w kanale nowoczesnym oraz, jak ich uniknąć, by zacząć skutecznie sprzedawać!

.